Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Realizacja zadań Biura obsługi programu Wymiany Zagranicznej Studentów/ Erasmus +, Koordynowanie i obsługa programu Erasmus+, w tym: prace przy przygotowaniu konkursu wniosków dla programu Erasmus+ w tym doradztwo dla wnioskodawców, obsługa procesu selekcji w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: bieżące prace adminstracyjne, dbanie o zaopatrzenie biura w art. biurowe, środki czystości itp., zastępowanie fakturzystki w razie jej nieobecności, zastępowanie sekretarki w razie jej nieobecności, wsparcie działu zakupów w bieżących pracach, współpraca z innymi...
Specjalista ds. administracji z komunikatywnym j. niemieckim
Specjalista ds. administracji z komunikatywnym j. niemieckim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
2250 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. administracji z komunikatywnym j. niemieckim
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: 5-26-50632
wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
kontakt z klientami z firmy w języku niemieckim
weryfikacja faktur zakupowych w systemie (księgowanie faktur, przygotowywanie płatności)
refakturowanie kosztów i rozliczanie pracowniczych delegacji służbowych
Wymagania:
dobra znajomość języka niemieckiego (minimum B1+)
dobra znajomość języka angielskiego (mile widziane)
dobra znajomość pakietu MS Office
elastyczność, chęć pracy w międzynarodowym środowisku
skrupulatność
dostępność do pracy na pełen etat lub część 1/2 lub 3/4
Informacje dodatkowe:
umowa o pracę
pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport),
praca w międzynarodowej firmie cieszącej się dużą renomą na rynku pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Realizacja zadań Biura obsługi programu Wymiany Zagranicznej Studentów/ Erasmus +, Koordynowanie i obsługa programu Erasmus+, w tym: prace przy przygotowaniu konkursu wniosków dla programu Erasmus+ w tym doradztwo dla wnioskodawców, obsługa procesu selekcji w tym...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: bieżące prace adminstracyjne, dbanie o zaopatrzenie biura w art. biurowe, środki czystości itp., zastępowanie fakturzystki w razie jej nieobecności, zastępowanie sekretarki w razie jej nieobecności, wsparcie działu zakupów w bieżących pracach, współpraca z innymi...