relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
koordynacja prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych , prowadzenie centralnego rejestru umów, rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
1 godz.
Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
Specjalista ds. administracji w Departamencie Doradztwa [Rekrutacja prowadzona online]
Specjalista ds. administracji w Departamencie Doradztwa [Rekrutacja prowadzona online]
Grant Thornton
Poznań
praca stacjonarna
rekrutacja online
1646 dni temu
Specjalista ds. administracji w Departamencie Doradztwa [Rekrutacja prowadzona online]
(Poznań, ul. Abpa A. Baraniaka 88E)
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji w Zespole Cen Transferowych. Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(a) m.in. za: fakturowanie i windykację należności, zakładanie i administrowanie projektami w wewnętrznym systemie, nadzorowanie procesu AML oraz podpisywania umów, kontakt z klientem zewnętrznym w sprawach administracyjnych, przygotowywanie zestawień i raportów, edycję dokumentów, obsługę poczty, organizowanie spotkań video i telekonferencji.
Wymagamy:
wykształcenia wyższego
ok. 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej
komunikatywności i relacyjności (współpraca z zespołem oraz z klientem)
bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
dobrej znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
samodzielności w działaniu i umiejętności rozwiązywania problemów
umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu
dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności za wykonane zadania
Zapewniamy:
stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), wraz z pakietem benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny Medicover Benefits, MultiSport
brak rutyny i udział w ciekawych projektach, w tym międzynarodowych
udział w szkoleniach wewnętrznych w ramach Akademii Grant Thornton (np. dobra organizacja czasu pracy, komunikacja z klientem, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie zespołem)
rozwój kompetencji zawodowych
elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00), w tym home office
przyjazną atmosferę pracy w zróżnicowanym kilkunastoosobowym zespole
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
koordynacja prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych , prowadzenie centralnego rejestru umów, rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
1 godz.
Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...