Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest obsługa bankomatów, terminali płatniczych POS, kart płatniczych VISA i Master Card oraz obsługa autoryzacji transakcji płatniczych. ITCARD Centrum Technologii Płatniczych SA jest drugim, największym centrum obsługi i procesingu bankomatów w Polsce.
Do ITCARD należy ogólnopolska sieć bankomatów Planet Cash, sieć terminali płatniczych Planet Pay oraz internetowa galeria handlowa Planet Plus.
IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Systemami ATM
Miejsce pracy: Wrocław
OPIS STANOWISKA:
- bieżąca obsługa systemów informatycznych w zakresie ewidencjonowania i zarządzania urządzeniami samoobsługowymi,
- współpraca z Klientami w zakresie podłączania bankomatów,
- zarządzanie bazą danych urządzeń,
- czynności wsparcia w zakresie bieżącej eksploatacji urządzeń,
- planowanie i ustalanie harmonogramów podłączeń bankomatów,
- procesowanie rozbudowy sieci bankomatów.
WYMAGANIA:
- wykształcenie minimum średnie o preferowanym kierunku informatycznym lub ekonomicznym,
- znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie literatury technicznej,
- dyspozycyjność,
- chęć do podnoszenia kwalifikacji w ramach wykonywanych obowiązków
- umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją czasu,
- rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność.
DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ:
- znajomość języka czeskiego
- znajomość aplikacji bankomatowych
- znajomość rynku kart płatniczych i bankomatów,
- wysokie zdolności analityczno-statystyczne,
- znajomość bankowych systemów finansowo-księgowych,
- prawo jazdy kategorii B
- doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji finansowej, technologicznej lub firmie o podobnym obszarze działalności.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie,
- szkolenia z dedykowanych narzędzi informatycznych,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- dodatkowe benefity.