-
Koordynowanie procesów rejestracji zawartych umów
-
Nadzór, wystawianie i wysyłanie zamówień do dostawców oraz wypowiadanie warunków umów
-
Koordynowanie procesów ewidencji i realizacji zabezpieczeń umów oraz reklamacji w przypadku eskalacji
-
Wnioskowanie o wystawienie not obciążeniowych
-
Nadzór i uruchamianie płatności w systemie oraz analizowanie i raportowanie procesu rozliczenia kontraktu
-
Weryfikowanie zasadności wnioskowanych kar w stosunku do zapisów kontraktów oraz prowadzenie procesu wyrażenia zgody/odmowy na cesję wierzytelności
-
Koordynowanie wdrażania projektów globalnych z obszaru zarządzania umowami
-
Nadzór, weryfikacja i wprowadzanie zmian w procedurach i instrukcjach oraz uczestnictwo we wdrażaniu zmian w narzędziach informatycznych z obszaru zarządzania umowami
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w obszarze współpracy z dostawcami i wykonawcami
- Znajomość zagadnień procesów zakupowo-logistycznych,
- Doświadczenie w pracy ze złożonymi strukturami organizacyjnymi
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności poprzez m.in. udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.