Firma techniczno- handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad 300 producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej,
- przygotowywanie wycen i ofert sprzedaży,
- obsługa systemu CRM (rejestracja zamówień, wystawianie dokumentów kontraktowych i wysyłkowych),
- odpowiednia organizacja obiegu dokumentów,
- współpraca z innymi działami firmy,
- uczestnictwo w targach i konferencjach branżowych.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka polskiego, rumuńskiego i angielskiego,
- znajomość języka węgierskiego będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
- bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
- pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
- świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do posiłków,
- bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
- budżet rozwojowy (szkolenia krajowe i zagraniczne, kursy, konferencje),
- ogólnofirmowe spotkania integracyjne,
- możliwość zakwaterowania w mieszkaniu służbowym.