Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    9 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Pszczółki Sekretarka Pszczółki
Specjalista ds. administracji (sekretariat)

Specjalista ds. administracji (sekretariat)

KLIMOR
Pszczółki, ul. Żuławska 6 (okolice Pruszcza Gdańskiego)
specjalista (mid)
pełny etat / część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
70 dni temu

Spółka KLIMOR sp. z o.o. – producent central i urządzeń wentylacyjnych, do wsparcia prac administracyjnych w sekretariacie zakładu Pszczółki, ul. Żuławska 6, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracji (sekretariat)
Miejsce pracy: Pszczółki, ul. Żuławska 6 (okolice Pruszcza Gdańskiego)
Główne zadania:
  • obsługa głównego sekretariatu firmy pod kątem administracyjnym: prowadzenie spraw biurowych, dokumentacji, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty, prowadzenie bazy dokumentów, udział w przepływie dokumentów pomiędzy zakładami firmy;
  • wstępna weryfikacja poprawności dokumentów wchodzących do firmy (faktury, pisma, dokumenty) i ich dalsza dystrybucja, wprowadzanie faktur do systemu dekretacji;
  • obsługa dyrekcji spółki w zakresie spraw administracyjno-biurowych;
  • współpraca z kurierami, dostawcami zewnętrznymi, przedstawicielami poczty w zakresie organizacji wysyłek korespondencji;
  • organizacja spotkań, imprez firmowych pod kątem cateringu, wynajmu usług zewnętrznych;
  • wsparcie prac i projektów realizowanych w innych działach, w ramach możliwości
  • zapewnienie zaopatrzenia firmy w materiały biurowe, spożywcze i środki czystości na potrzeby pracowników spółki.
Wymagania:
  • dobra organizacja pracy, wysoka samodzielność i zdolność do pracy zespołowej, także w strukturach rozproszonych;
  • zdolności organizacyjne i porządkowe, doświadczenie w prowadzeniu biura (dokumentacji) lub cechy osobowe pozwalające na prowadzenie biura w sposób uporządkowany i terminowy;
  • wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziane o profilu administracyjno- biurowym lub ekonomicznym; preferowane osoby z doświadczeniem w pracy o podobnym charakterze
  • wysoka kultura osobista, miła aparycja i otwartość na kontakt z klientem zewnętrznym, poprawny i życzliwy stosunek do współpracowników;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku w godz. 8-16- możliwe zatrudnienie w wymiarze ¾ etatu jeśli komuś na tym zależy
  • dobre warunki pracy, nowoczesne biuro, narzędzia pracy i zaplecze socjalne,
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia zdrowotnego Medicover; ubezpieczenia grupowego w PZU; dodatkowych świadczeń socjalnych typu „wczasy pod gruszą”, „wyprawki dla dzieci”, upominki świąteczne, nagrody jubileuszowe i inne
  • możliwość skorzystania z programu sportowego Multisport;
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego, w którym Pracodawca odprowadza dodatkowo składki 3,5% wartości wynagrodzenia zasadniczego pracownika na jego indywidualne konto emerytalne w PZU, bez zaangażowania finansowego pracownika
  • możliwość wpływania na ostateczny kształt i efekty swojej pracy, dużą samodzielność i możliwość wykorzystania własnego doświadczenia
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883)".
 

Poznaj

Grupa KLIMA-THERM

Trzonem działalności firmy KLIMA-THERM S.A. jest projektowanie systemów klimatyzacji, dostarczanie oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych, a także szeroki zakres usług serwisowych z tym związanych. W grudniu 2010 roku do Grupy KLIMA-THERM dołącza spółka "KLIMOR" - wiodący polski producent systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.

Podobne oferty

  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    9 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...