Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
  • Specjalista ds. Administracyjno / Biurowych

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji Ruchu

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:
Koszalin
praca stacjonarna
1389 dni temu
Specjalista ds. Administracji Ruchu
Miejsce pracy: Koszalin
Nr ref.: ADM/2020/09/Koszalin

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Lokalizacja: Koszalin, ul. Przemysłowa


Godziny pracy: praca na cały etat, w godz. 10.30-18.30

 

Specjalista ds. administracji ruchu w DB Schenker to stanowisko administracyjne (biurowe). Twoja praca będzie polegała na rozliczaniu kierowców z listów przewozowych, dokumentów zwrotnych, potwierdzaniu dostaw przesyłek, rozliczenie usługi pobrania, taksacji listów przewozowych, fakturowaniu oraz telefonicznej obsłudze klienta.

 

Profil kandydata:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • swoboda w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office – zarówno MS Word jak i Excel,
  • otwartość na pracę w godzinach popołudniowych,
  • gotowość do pracy zespołowej, pomocy innym i współdziałania,
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków i determinacja do rozwiązywania problemów operacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • otwartość na pracę z wymagającym klientem.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • kreatywność i otwartość w poszukiwaniu nowych rozwiązań.

Oferujemy:


Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjnych dla ATOS (z j. niemieckim)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół. Zakres...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
  • Specjalista ds. Administracyjno / Biurowych

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...