W sercu francuskiej Bretanii, w miejscowości La Gacilly, przeniknięty pasją do świata roślin Yves Rocher stworzył markę, która już ponad 50 lat pielęgnuje kobiecą urodę na całym świecie.
Unikatowy model biznesowy oparty na kontrolowaniu procesów, zaczynając od uprawy roślin poprzez produkcję i własną dystrybucję, gwarantuje najwyższą jakość produktów z jednoczesnym poszanowaniem przyrody.
Jako firma Yves Rocher cenimy piękno i chcemy się nim dzielić. Właśnie dlatego naszym hasłem przewodnim jest: Act Beautiful. Jeżeli chcesz przyczynić się do tego, żeby ten świat był lepszy, dołącz do naszego zespołu w Polsce już teraz!
Specjalista ds. Administracji Personalnej
Miejsce pracy: Warszawa
Za co będziesz odpowiadać:
- Prowadzenie administracji personalnej pracowników (ok. 300 osób): akta pracownicze, przygotowywanie dokumentów, aktualizacja danych w systemach
- Obsługa umów cywilno-prawnych
- Współpraca z zewnętrznym dostawcą usługi naliczania wynagrodzeń
- Koordynowanie świadczeń z ZFŚS
- Przygotowywanie zestawień i raportów
Co oferujemy naszym pracownikom:
- Znaczny wpływ na rozwój powierzonego obszaru
- Ciekawe projekty i ciągły rozwój kompetencji
- Możliwość wdrażania swoich pomysłów
- Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów
- Pracę w przyjaznym i pozytywnie nastawionym zespole
- Piękny taras, na którym wspólnie jemy posiłki i prowadzimy spotkania (jak jest ciepło:) )
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Kartę podarunkową na święta
- I najważniejsze - atmosferę Zaufania, Odpowiedzialności, Współpracy i Uznania
Zachęcamy do aplikowania, jeżeli masz takie kompetencje jak:
- Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu administracji personalnej i naliczaniu płac
- Umiejętność pracy w systemie enova będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, umów cp i ubezpieczeń społecznych
- Dokładność i odpowiedzialność
- Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2