Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji personalnej
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt personalnych;
- Obsługa wszystkich procesów kadrowych;
- Weryfikacja procedur, polityk i regulaminów związanych z kwestiami kadrowo-płacowymi oraz benefitami;
- Sporządzanie zestawień i raportów;
- Dbanie o rzetelną archiwizację dokumentów kadrowych;
- Bieżące doradztwo prawne w sprawach personalnych dotyczących zarówno polskich pracowników jak i obcokrajowców;
- Codzienny monitoring zmian w Prawie Pracy i Ubezpieczeń społecznych oraz implementowanie ich na potrzeby firmy.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji personalnej;
- Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Wykształcenie wyższe;
- Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych w szczególności programu SAP;
- Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na stosowanie innowacyjnych rozwiązań;
- Odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- Wysokie zdolności interpersonalne (sumienność, dokładność, terminowość);
- Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do klienta wewnętrznego (umiejętne udzielanie i redagowanie odpowiedzi na pytania związane z zagadnieniami kadrowo-płacowymi);
- J. angielski w stopniu komunikatywnym;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole międzynarodowej firmy