GEODIS to światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, od ponad 100 lat wspiera Klientów, oferując szeroki wachlarz rozwiązań transportowo-logistycznych. Wizja GEODIS to partnerstwo na rzecz rozwoju Klientów. Osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu wzajemnie uzupełniających się liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Jesteśmy obecni w 120 krajach, zatrudniając około 41 000 pracowników. W Polsce dynamicznie rozwijamy swoją działalność, zatrudniając ponad 300 pracowników w 8 lokalizacjach.
Sekretem sukcesu Geodis jest pasja i zaangażowanie naszych Pracowników, dlatego zatrudniamy najlepszych specjalistów na rynku, zapewniając im szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Dbamy o zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Pracowników i ich Rodzin poprzez bogaty pakiet socjalny oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań. Dzięki uporządkowanej strukturze oraz przyjaznej atmosferze opartej na partnerstwie i wzajemnym szacunku sięgamy po liczne sukcesy na rynku polskim i światowym.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Praca w Dziale Administracji, wspierającym Oddział Spedycji Morskiej
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji spedycyjnej
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- Weryfikacja, ewidencjonowanie i zatwierdzanie faktur kosztowych w systemie
- Wprowadzanie do systemu faktur (zapewniamy szkolenie)
- Wystawianie faktur oraz dokumentów korygujących (nie wymagamy doświadczenia)
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie zestawień i raportów
- Praca w godzinach 8-16 lub 9-17
- Lokalizacja: Gdynia, ul. Janka Wiśniewskiego
- Wykształcenie w kierunku administracyjnym/księgowym lub transportowo-logistycznym
- Mile widziani studenci kierunków: logistyka, transport, ekonomia, administracja
- Doświadczenie na stanowisku, związanym z obsługą dokumentów/faktur
- Atutem będzie doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie o profilu transportowo-logistycznym (idealnie spedycja morska)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Ciekawą pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie z kapitałem francuskim
- Szerokie możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające
- Bardzo doby start dla osób które chcą poznać specyfikę pracy w Oddziale Spedycji Morskiej
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży tarnsportwo-logistycznej
- Przyjazną atmosferę pracy opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku
- Kartę MultiSport wielu wariantach do wyboru
- Szeroki pakiet prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie dla Pracowników i ich Rodzin
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (który obejmuje min.: wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta)
- Świeże owoce w każdy wtorek
- Ciekawe eventy i wyjazdy integracyjne
- Przyjazne, nowoczesne biuro z parkingiem dla pracowników