Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• obsługa zgłoszeń dotyczących systemów sprzedaży,
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w aplikacjach oraz przekazywaniu ich do drugiego poziomu wsparcia,
• zdalna opieka nad systemami informatycznymi w sieciach handlowych,
• wsparcie telefoniczne Klientów.
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego- warunek konieczny,
• wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci),
• mile widziane wykształcenie informatyczne/techniczne lub zainteresowania takimi zagadnieniami,
• doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta, mile widziane projekty techniczne,
• bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego MS Windows XP,
• umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
• umiejętność posługiwania się procedurami,
• sumienność i wysoka kultura osobista,
• gotowość do pracy zmianowej.
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• elastyczność godzin pracy,
• pakiet szkoleń,
• pracę w młodym, międzynarodowym zespole.