Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Piła Specjalista ds. Administracyjnych Piła
Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

Lafarge
Piła
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
342 dni temu
 
Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Piła
Czym będziesz się zajmować?
  • Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji, 
  • Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych,
  • Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych,
  • Prawidłowe archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej
  • Pomoc w wyjaśnianiu reklamacji przez dział handlowy
Co zyskasz?
  • umowę o pracę
  • pakiet Medicover, karta Multisport
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • fundusz pracowniczy
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Więc, jeśli posiadasz:
  • Wykształcenie min. średnie - mile widziane ekonomiczne lub budowlane, 
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Ms Excel,
  • Mile widziana znajomość systemów CRM (np Salesforce) oraz SAP,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i dokładność, elastyczność.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...