Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 15/01/ADWS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażowa zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Zadania administracyjne:
- Pełna obsługa biura w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych (komunikacja z dostawcami, zaopatrzenie biura i zgłaszanie usterek, wsparcie obsługi floty samochodowej oraz mieszkań służbowych, organizacja i przygotowanie spotkań biznesowych, planowanie i organizacja podróży służbowych, optymalizacja kosztów utrzymania biura).
- Koordynacja procesu obiegu informacji pomiędzy biurami (kompletowanie, weryfikacja, wysyłka i odbiór dokumentów); archiwizacja dokumentacji oraz umów.
- Zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań oraz organizacja podróży służbowych.
Zadania finansowe:
- Księgowanie faktur, wsparcie zespołu finansowego w zakresie obiegu dokumentów księgowych.
- Rozliczanie delegacji krajowych/zagranicznych pracowników, generowanie zaliczek dla pracowników.
- Rozliczanie transakcji kartami służbowymi.
- Księgowanie wyciągów.
- Kontrola i dekretacja dokumentów księgowych.
Zadania wsparcia sprzedaży:
- Koordynacja procesem akwizycyjnym (koordynator sprzedaży).
- Weryfikacja poprawności dokumentów handlowych.
Wymagania:
- Posługujesz się sprawnie pakietem Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Komunikujesz się w języku angielskim (B2) i/lub niemieckim (B1).
- Jesteś odporny na stres w miejscu pracy.
- Wykazujesz się inicjatywą i potrafisz działać
- Jesteś osobą dynamiczną i elastycznie dopasowujesz się do zmian.
- Działasz systematycznie i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do zrealizowania.
- Łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje ze współpracownikami i klientami.
- Doświadczenie w administracyjnym zarządzaniu biurem będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w dziale finansowym bądź jego wsparciu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia realnego doświadczenia zawodowego w obszarze administracji biurowej w ciekawej firmie z branży IT
- Stabilną pracę w doświadczonym zespole
- Otwartą komunikację na wszystkich szczeblach hierarchii
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia z języka niemieckiego)
- Ciekawe inicjatywy społeczne, integracyjne i sportowe (akcje charytatywne, spotkania fanów gier planszowych, rywalizacje sportowe z nagrodami oraz wiele innych niespodzianek)