Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Jeżeli chcesz zrobić zawodowy #Progres, rozwijać się, kształcić kompetencje i pracować przy najbardziej prestiżowych projektach w kraju dołącz do nas!
Dla naszego Klienta – firmy z ponad 60 letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży urządzeń z dziedziny automatyki próżniowej oraz transportu materiałów sypkich, poszukujemy Specjalisty na stanowisko:
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- Wstępne rozmowy handlowe z Klientami (telefoniczne, mailowe, sporadycznie bezpośrednie);
- Przyjmowanie zamówień oraz sporządzanie ofert handlowych;
- Bieżący kontakt z kontrahentami krajowymi;
- Sporządzanie reklamacji do kontrahentów zagranicznych oraz firm spedycyjnych;
- Prowadzenie spraw personalnych w zakresie dokumentacyjnym, współpraca z biurem rachunkowym;
- Utrzymywanie kontaktów z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie: ubezpieczenia firmy, floty oraz wyjazdów zagranicznych pracowników;
- Przygotowywanie wyjazdów pracowników na targi w kraju i za granicą (hotele, ubezpieczenie, dokumenty);
- Prace administracyjne w zakresie: zakupów artykułów biurowych, pakowanie towaru i jego wysyłka oraz tłumaczenia dokumentów.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym w firmie z branży produkcyjnej, inżynieryjnej;
- Wykształcenie wyższe - mile widziane inżynierskie;
- Mile widziane doświadczanie w sprzedaży i obsłudze Klienta (B2B);
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie się z kontrahentami i pracownikami firmy;
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem kandydata;
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji własnego czasu pracy;
- Zaangażowanie i sumienność w realizację powierzonych obowiązków;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z pracownikami;
- Możliwość rozwoju w zakresie administracji i wsparcia sprzedaży w firmie oferującej produkty z dziedziny automatyki przemysłowej;
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy;
- Możliwość otrzymania dofinansowania nauki języka: angielskiego i/lub rosyjskiego;
- Duże wsparcie przełożonego w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy;
- Pakiet medyczny pozwalający uniknąć kolejek u lekarza!