Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

JAKON Spółka z o.o.
Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgórne/Poznań
praca stacjonarna
2664 dni temu

Generalny Wykonawca i Deweloper

powierzchni mieszkaniowych i przemysłowych

poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administracji i rozliczeń


Miejsce pracy:
Tarnowo Podgórne/Poznań

Opis stanowiska:
  • Współpraca oraz wsparcie administracyjne innych działów firmy (przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do SAP, obieg dokumentów, fakturowanie i rozliczanie klientów deweloperskich)
  • Obsługa sekretariatu - odbieranie i przekazywanie telefonów, przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją firmy i kontrola nad jej przepływem
  • Dbanie o zaopatrzenie biura, nadzór nad sprawami administracyjnymi
  • Kontakt z klientami i podwykonawcami
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia średniego kierunkowego
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • Dokładności, uczciwości i sumienności
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Doskonałej organizacji, obowiązkowości, punktualności, inicjatywy i zaangażowania
  • Umiejętności współpracy w zespole
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
  • Ubezpieczenia grupowe dla pracowników
  • Kartę Multisport
Prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Jakon Inwest sp. z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na stanowisko Specjalista ds. administracji i rozliczeń”.

Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
Oświadczam, iż zostałem poinformowany, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej zwane RODO o tym że:
1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Jakon Inwest sp. z o.o., ul. Sowia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel. 61 816 82 00, e-mail: kadry@jakon.pl,
2. kontakt w sprawie przetwarzania danych jest możliwy pod adresem:
adres: ul. Sowia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne
e-mail: ido@jakon.pl
3. dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na stanowisko Specjalista ds. administracji i rozliczeń na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, cofnięcie zgody może nastąpić poprzez sposób wskazany w punkcie 2 powyżej;
4. odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT, dostawcy usług hostingowych, osoby odpowiedzialne za rekrutację u Administratora i w spółkach z Grupy Jakon;
5. dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 31 grudnia 2023 r.
6. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Jakon Inwest sp. z o.o.. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach, które zostały określonych w art. 18 RODO.
7. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (do dnia 25.05.2018 roku – funkcję tę pełni Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
8. podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o
przyjęcie kandydata do pracy w Jakon Inwest sp. z o.o.;
9. dane Kandydatów nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani w formie profilowania.
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   wielkopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Poznań    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni, Informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania, Bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, dzierżawcami i...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...