związku z prężnym i dynamicznym rozwojem naszej firmy oraz stale rosnącym popytem rynkowym ogłaszamy dodatkową rekrutację.
Szukamy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. administracji floty samochodowej
Miejsce pracy: Tarnów
Opis stanowiska:
- Kompleksowa opieka nad flotą samochodową, w tym m.in. prowadzenie dokumentacji, wsparcie techniczne dla użytkowników (koordynacja napraw, zgłaszanie szkód, koordynacja wymiany opon etc.)
- Kontrola i optymalizacja kosztów utrzymania floty samochodowej
- Wsparcie w zakresie przygotowywania budżetów floty pojazdów oraz egzekwowanie warunków umów
- Administrowanie narzędziami, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji, zamawianie sprzętu, kontrola i rozliczanie kosztów
- Nadzór nad stanem technicznym biura, urządzeń biurowych. Bieżąca współpraca z serwisem technicznym budynku.
- Nadzór i raportowanie procesów związanych z recyklingiem
- Wprowadzenie rozwiązań ekologicznych w obszarze administracji i floty samochodowej
- Organizacja remontów, napraw oraz przygotowywanie stanowisk pracy
- Zaopatrzenie biura oraz zakupy nietypowe
Wymagania:
- Doświadczenia na stanowisku pracy związanym z administrowaniem flotą samochodową i zapewnianiem wsparcia dla biura w zakresie technicznym
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość przepisów BHP
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office – Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym
- Zdolność analitycznego myślenia i kalkulacji kosztów
- Komunikatywność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie +premie
- Pakiet benefitów
- Dobrą atmosferę pracy
- Niezbędne narzędzia pracy