Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy
Specjalista ds. administracji biurowej
Miasto: Szczecin
Zadania:
- rejestrowanie, dekretowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy,
- nadzór nad dokumentami formalno-prawnymi przekazywanymi do podpisu Członków Zarządu,
- nadawanie i przyjmowanie korespondencji kurierskiej i pocztowej,
- przygotowywanie zapotrzebowań na zakupy na potrzeby Biura oraz kontrola ich realizacji,
- obsługa gości i spotkań (w tym spotkań Zarządu),
- obsługa połączeń telefonicznych w recepcji Biura,
- obsługa internetowego konta firmowego,
- przygotowywanie wewnętrznych dokumentów firmowych na polecenie przełożonego.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługa podstawowych systemów biurowych (MS Office) i urządzeń biurowych,
- doświadczenie w pracy z wewnętrznymi systemami informatycznymi do obsługi korespondencji, faktur itp.
- odpowiedzialność, dokładność, umiejętność współpracy.
Oferujemy:
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Owoce
- Fundusz kulturalny
- Eventy
- Dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Dzielenie się wiedzą
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- System motywacyjny
- Narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie grupowe
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: