Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat
Wydział Procesów Obsługi Użytkownika
Specjalista do spraw szkoleń w sieci dystrybucji
- terytorium województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego
- terytorium województw: mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego
- terytorium województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego
- terytorium województw: małopolskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego
- terytorium województw: lubuskiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego
Warunki pracy:
Prowadzenie szkoleń pracowników Sieci Dystrybucji systemu viaTOLL zlokalizowanych na terenie województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego. Praca przy komputerze - powyżej 4 godzin dziennie. Wyposażenie i narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań:
- Monitorowanie potrzeb szkoleniowych pracowników Sieci Dystrybucji viaTOLL;
- Przygotowywanie harmonogramów szkoleń oraz przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników Sieci Dystrybucji viaTOLL, w tym przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz testów weryfikujących wiedzę;
- Tworzenie założeń dla lokalizacji Miejsc Obsługi Klienta pod względem dostępności dla Użytkowników, dostępności miejsc parkingowych oraz wymagań lokalowych;
- Koordynowanie przebiegu procesów obsługi użytkownika w trakcie wizyt kontrolnych w Miejscach Obsługi Klienta;
- Analizowanie, opracowywanie i ulepszanie procesów i procedur dotyczących obsługi klienta w Sieci Dystrybucji viaTOLL;
- Koordynowanie przepływu informacji związanych z obsługą użytkowników Krajowego Systemu Poboru Opłat pomiędzy innymi komórkami Biura Krajowego Systemu Poboru Opłat a Dostawcami Sieci Dystrybucji;
- Przygotowywanie raportów potwierdzające realizację szkoleń oraz wizyt kontrolnych w podległych Miejscach Obsługi Klienta.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe;
- Doświadczenie: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze:
- koordynacji i organizacji sieci dystrybucji/sprzedaży
- lub koordynacji i organizacji szkoleń dla pracowników/zespołów
- Znajomość aplikacji typu CRM w zakresie zarządzania relacjami z klientem/użytkownikiem;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Umiejętność definiowania i opisywania procesów biznesowych;
- Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej;
- Komunikatywność;
- Myślenie analityczne;
- Orientacja na osiąganie celów;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z elektronicznym systemem poboru opłat;
- Przeszkolenie w zakresie przeprowadzania szkoleń/kompetencji trenerskich
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość ustawy o drogach publicznych;
- Znajomość ustawy o autostradach płatnych i Krajowym Funduszu Drogowym.