Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 65295 z dnia 07 lipca 2020 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
do spraw: promocji i edukacji
w Biurze Prasowym
WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA
ADRES URZĘDU:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
ZAKRES ZADAŃ
- Współuczestniczenie w procesie projektowania i realizacji projektów informacyjno-edukacyjnych ze środków krajowych lub funduszy unijnych.
- Współorganizowanie wydarzeń, w tym konferencji, seminariów naukowych, warsztatów, imprez promocyjnych, konkursów o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
- Opracowywanie, redagowanie lub korekta treści materiałów informacyjno-edukacyjnych z obszaru kompetencji
- Prezesa UOKIK w związku z ich publikowaniem w wersji drukowanej lub elektronicznej.
- Współuczestniczenie w procesie planowania i zakupu materiałów promocyjnych Urzędu w celu ich dystrybuowania w ramach działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku UOKIK.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami samorządowymi reprezentującymi interesy konsumentów lub przedsiębiorców we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
- Analiza wniosków o udzielanie patronatu Prezesa Urzędu oraz przygotowywanie na nie odpowiedzi oraz analiza zaproszeń krajowych i przedstawianie rekomendacji dotyczących udziału przedstawicieli Kierownictwa lub pracowników Urzędu.
- Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, tworzenie opisu przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wycena przedmiotu zamówienia zgodnie z procedurą zamówień publicznych w zakresie realizacji polityki informacyjno-edukacyjnej Urzędu.
WARUNKI PRACY:
Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy w komunikacji społecznej/public relations lub marketingu
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu znajomości narzędzi public relations/komunikacji społecznej.
- Język angielski: umiejętność komunikacji.
- Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne. współpraca, kreatywność, skuteczna komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy przy opracowywaniu/redagowaniu tekstów informacyjnych lub prowadzeniu/współprowadzeniu social media dla instytucji/profilu kampanii społecznej lub przy organizacji wydarzeń typu konferencje, gale.
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu social media.
- Język angielski na poziomie B1.
- Posiadanie kompetencji: zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych.