Praca.pl Praca Małopolskie Siedlce
Specjalista do spraw obsługi klienta (prace interwencyjne)

Specjalista do spraw obsługi klienta (prace interwencyjne)

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Siedlce (pow. nowosądecki, gm. Korzenna), Siedlce
praca stacjonarna
6 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Specjalista do spraw obsługi klienta (prace interwencyjne)
Miejsce pracy: Siedlce (pow. nowosądecki, gm. Korzenna), Siedlce
Numer: StPr/24/1063
OBOWIĄZKI:
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; utrzymanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami; tworzenie strategii sprzedażowej; przygotowywanie ofert handlowych; udział w negocjacjach handlowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe; staż pracy w zawodzie obsługa klienta - pożądany; znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy; znajomość j. angielskiego - poziom podstawowy; znajomość obsługi komputera osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - dod. atut

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Grzegorz Lichoń
183536307


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.