Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, obsługa komputera i urządzeń biurowych, MS Office, znajomość programu PŁATNIK, R2 PŁATNIK, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie zawodowe min. 5 lat, znajomość języka angielskiego w st. komunikatywnym, j. niemiecki mile widziny jedna zmiana 8-16
Puławy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Doradca klienta
81 886-55-31
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach