poszukuje specjalisty do pracy w Wydziale Prowadzenia Postępowań Ogólnych lub w Wydziale Prowadzenia Postępowań IT w Departamencie Zamówień Publicznych (umowa na zastępstwo)
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
Wykonywanie czynności sekretarza komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia NBP i/lub czynności kupca dla grup kategorii: nieruchomości – eksploatacja, remonty i inwestycje albo informatyka i telekomunikacja albo promocja, edukacja i informacja.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe - preferowane prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy,
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku, na którym do podstawowych obowiązków pracownika należało przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze sekretarza komisji przetargowej albo czynności kupca w zakresie jednej z wymienionych wyżej grup kategorii zakupowych,
- biegła znajomość programu MS Word, MS Excel,
- praktyczna znajomość bazy EMIS ,
- umiejętność oraz doświadczenie w zakresie analizy rynku dostawców/wykonawców oraz oferowanych przez nich produktów,
- umiejętność pozyskiwania oraz analizy informacji gospodarczych służących ocenie potencjału wykonawców,
- umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych,
- umiejętność pracy zespołowej oraz pod presją czasu, skrupulatność i obowiązkowość,
- gotowość do pozyskiwania nowej wiedzy i kompetencji zawodowych.
Dodatkowym atutem będzie uczestnictwo w szkoleniach z zakresu przepisów Prawa zamówień publicznych w 2012 i 2013 r., oraz szkoleniach o tematyce obejmującej logistykę, zarządzanie łańcuchem dostaw lub procesy zakupowe.
Wybrany kandydat będzie zobowiązany poddać się procedurze uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.