poszukuje specjalisty do pracy w Wydziale Planowania i Wsparcia w Departamencie Zamówień Publicznych (umowa na zastępstwo)
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
Praca w zakresie wsparcia procesów zakupowych realizowanych przez departament - w zależności od rodzaju posiadanych kompetencji, wybrany kandydat będzie prowadził kontrole ex ante postępowań o udzielenie zamówienia i/lub uczestniczył sporządzaniu analiz zakupowych.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe - preferowane prawnicze, ekonomiczne lub w zakresie zarządzania.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” lub bardzo dobra znajomość procesów zakupowych,
- co najmniej 5-letni staż pracy przy zamówieniach publicznych u zamawiającego stosującego ustawę „Prawo zamówień publicznych” lub w charakterze doradcy/ analityka zakupowego,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy i rozwiązywania problemów pod presją czasu,
- zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, logistyki lub zarządzania łańcuchem dostaw,
- doświadczenie w prowadzeniu kontroli lub audytu zamówień publicznych i/albo procesów zakupowych,
- biegła znajomość MS Excel lub innych programów służących do analizowania danych zakupowych,
- umiejętność i doświadczenie w zakresie sporządzana baz wiedzy, baz danych, opinii, lub raportów zakupowych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wybrany kandydat będzie zobowiązany poddać się procedurze uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.