Ogłoszenie numer: 85140, z dnia 2009-12-18
JMB (rok zał. 1974) to od lat marka kojarzona z jakością, solidnością i nowoczesnością. Specjalizujemy się w produkcji materacy, łóżek hotelowych i okrętowych.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Key Account Specialist
Miejsce pracy: Reda
Opis stanowiska
Cel stanowiska:- rozbudowa bazy danych Klientów ,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- realizacja planu sprzedaży (sprzedaż na terenie kraju i zagranicą),
- raportowanie efektów pracy.
- Realizacja ustalonego zysku na sprzedaży produktów firmy
- Dbałość o budowanie wizerunku firmy i marki na rynku zgodnie z wartościami JMB
- Dbałość o stałe podnoszenie standardów jakości obsługi Klienta
- Realizacja strategii marketingowych
- Rzetelna obsługa Klientów w firmie, na targach oraz poza
- Przygotowanie i wysyłanie ofert dla potencjalnych Klientów
- Podpisywanie umów i zamówień z Klientami
- Kompletowanie dokumentacji sprzedaży zgodnie z zaleceniami przełożonych
- Realizowanie planów dotyczących kontaktów z Klientami
- Prowadzenie bazy danych zgodnie z wytycznymi dyrektora handlowego, zarządu spółki
- Uczestnictwo w kursach i szkoleniach organizowanych przez JMB
- Uczestnictwo w akcjach marketingowych i ich przygotowaniu
- Stosowanie się do poleceń ustnych i pisemnych wydawanych przez przełożonych
- Dbanie o majątek firmy JMB
- Dbanie o dobre imię firmy JMB
- Uczestniczenie w zebraniach Działu Sprzedaży
Wymagania
- Min 3 letnie doświadczenie w Dziale Sprzedaży
- Udokumentowane sukcesy w obszarze sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziany drugi język niemiecki)
- Zorientowanie na realizację celów
- Konsekwencja w działaniu
- Umiejętność w podejmowaniu decyzji
- Zdolności interpersonalne
- Odporność na stres
- Zdolność myślenia strategicznego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.