Specjalista Call Center

G Data Software Sp. z o.o.
Poznań, Grunwald
28,00 - 32,00 zł brutto/godz.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o dzieło / zlecenie
praca stacjonarna / zdalna
3 dni temu

G DATA Software, z ponad 35-letnim doświadczeniem, dostarcza zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Nasze produkty są regularnie poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, co pozwala zapewniać naszym klientom najlepsze rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Aktualnie intensywnie rozwijamy nasz zespół wsparcia sprzedaży, tworząc stabilne środowisko pracy, w którym stawiamy na długoterminową współpracę. Szukamy osoby, która dołączy do nas, aby wspólnie osiągać ambitne cele i przyczynić się do dalszego rozwoju naszej firmy.

Specjalista Call Center
Miejsce pracy: Poznań, Grunwald
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych relacji i wspierania sprzedaży naszych produktów.

Zadania:
  • Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych firmy.
  • Promowanie oprogramowania i usług firmy poprzez udzielanie informacji na temat produktów, usług oraz aktualnych ofert.
  • Zbieranie i analizowanie informacji zgodnie z ustalonymi procedurami.
  • Pielęgnacja i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klienta.
  • Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję.
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych oraz przekierowywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich działów.
  • Monitorowanie feedbacku od klientów i sugerowanie usprawnień w zakresie obsługi klienta.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w call center lub w dziale obsługi klienta).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość obsługi systemów CRM oraz znajomość oprogramowania biurowego (MS Office).
  • Zorientowanie na klienta i umiejętność budowania trwałych relacji.
  • Chęć do nauki i rozwijania swoich umiejętności.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie + system prowizyjny.
  • Duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

G Data Software Sp. z o.o.

Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Poznań, Piątkowska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    G Data Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o dzieło  pełny etat   25,00 - 30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
  • Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących oraz aktywna sprzedaż usług. Tworzenie ofert dostosowanych do oczekiwań klientów. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Gniezno, ul. Pałucka 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...