Ogłoszenie numer: 1800391, z dnia 2017-10-09
Mérieux NutriSciences jest częścią Instytutu Mérieux, międzynarodowej grupy zatrudniającej ponad 15 000 pracowników skoncentrowanych na dostarczaniu rozwiązań dla poprawy zdrowia publicznego na całym świecie. Jesteśmy międzynarodową siecią akredytowanych niezależnych laboratoriów i biur konsultingowych, specjalizujących się w analizie żywności oraz doskonaleniu systemów zarządzania bezpieczeństwem i jakością żywności, świadczących usługi dla producentów, dystrybutorów i operatorów sektora spożywczego. Blisko 100 laboratoriów firmy prowadzi działalność zgodnie z międzynarodowymi normami ISO oraz lokalnymi regulacjami w 20 krajach na wszystkich kontynentach.
W związku z rozwojem obszaru Food Science Center poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista - badania sensoryczne i marketingowe
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Merytoryczny i organizacyjny rozwój obszaru badań sensorycznych i/lub marketingowych
- Nadzór i rozwój kompetencji paneli sensorycznych
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych badań
- Bezpośredni kontakt z kluczowym klientem w celu zapewnienia pełnego zrozumienia potrzeb.
- Realizowanie różnego typu prezentacji oferty technicznej firmy (prezentacje, webinaria itp.)
- Aktywna komunikacja wewnątrz firmy pomiędzy poszczególnymi działami
- Ciągły rozwój kompetencyjny w powierzonych obszarach.
Wymagania
- Chęci budowania kariery zawodowej w obszarze badań sensorycznych żywności
- Wykształcenie wyższe w zakresie : technologia żywności, marketing
- Bardzo dobra znajomość metodyk badań sensorycznych i stosownych narzędzi analiz statystycznych
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- Zamieszkanie w obrębie aglomeracji warszawskiej
Oferujemy
- Pracę na etat z dodatkowym pakietem socjalnym
- Intensywną i satysfakcjonującą pracę gwarantującą rozwój zawodowy
- Udział w zaawansowanych technicznie projektach
- Intensywny program szkoleniowy i dostęp do zasobów wiedzy korporacyjnej
- Pracę w dynamicznie rosnącej organizacji ukierunkowanej na najwyższą jakość świadczonych usług