relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
jest częścią Adecco S.A. oraz spółką-córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z realizacją projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta - firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do naszego zespołu.
Specjalista Back Office finanse (niemiecki)
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
Opis stanowiska:
Terminowe opracowywanie dokumentacji leasingowej (klienci indywidualni oraz biznesowi)
Weryfikacja kompletności oraz wiarygodności dostarczanych dokumentów
Sprawdzanie poprawności danych oraz ich uzupełnianie w systemie
W razie potrzeby telefoniczny lub mailowy kontakt z partnerem biznesowym
Wymagania
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Doświadczenie w branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz w księgowości mile widziane
Wykształcenie wyższe mile widziane
Dobra znajomość obsługi komputera
Dokładność, terminowość, samodzielność
Oferujemy
Co gwarantujemy w zamian?
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie i gwarantowana podwyżka po roku zatrudnienia (+500 PLN brutto)
Płaca zasadnicza od 5.000 zł brutto
Kompleksowe szkolenie wdrażające w j.niemieckim możliwe do zrealizowania w trybie zdalnym
Elastyczna organizacja czasu pracy (praca stosownie do preferencji w godzinach 6.30-19.00)
Możliwość pracy w trybie zdalnym (home office)
Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym system lunchingowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...