Drabpol Sp. J. P. Drabczyński i Wspólnik to firma rodzinna założona w 1983 roku, która działa w obszarach Automotive i Awionika. Na terenie Polski i w wybranych krajach europejskich Drabpol reprezentuje globalne marki takie jak: Continental, Honeywell, Dana, Konvekta, MiX Telematics czy Garmin. Drabpol to Value Added Reseller (VAR), który wokół oferowanych produktów zapewnia usługi integracji, implementacji, designu, szkoleń, wsparcia sprzedażowego i posprzedażnego.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Region: Mykanów / Częstochowa / Radomsko i okolice
Miejsce pracy: Mykanów i praca zdalna
Do zespołu sprzedażowego automotive poszukujemy kreatywnej, zaangażowanej i pozytywnie nastawionej osoby, która pomoże nam w jeszcze lepszy i szybszy sposób obsługiwać naszych kontrahentów.
Odbiorcy to określona grupa firm B2B, do której chcemy trafić z ofertą naszego sklepu internetowego. Platforma sprzedażowa jest już aktywna, magazyny są gotowe do wydawania towaru, jest wsparcie działu logistyki, IT oraz marketingu.
Jaka w takim razie miałaby być Twoja rola? W praktyce byłby to kontakt telefoniczny z klientami, budowanie relacji i przekierowywanie ruchu zakupowego do sklepu internetowego.
W większych szczegółach – analiza ofert konkurencji, przygotowywanie akcji marketingowych i rabatowych w sklepie internetowym, innymi słowy zarządzanie sklepem internetowym Drabpol.
Co zapewniamy?
Komfortowe warunki pracy, niezbędny sprzęt, wsparcie merytoryczne i operacyjne, szkolenia z zakresu produktów i rynków, na których będziesz pracować, świetną atmosferę i brak nudy. Najważniejsze – będziesz mieć faktyczny wpływ na to, jak będzie wyglądał i działał sklep internetowy Drabpol! Nie zależy nam by mówić Ci co masz robić, zależy nam, by wyznaczyć sobie cel, a potem dać Ci swobodę działań i, wspierając, doprowadzić do jego osiągnięcia.
Co ważne dla nas?
To Twój faktyczny wpływ na wygląd i działanie sklepu internetowego Drabpol. Szukamy osoby kreatywnej, którą będziemy wspierać w realizacji celów by osiągnąć wspólny sukces.
Nasze oczekiwania?
Jeśli jesteś osobą pozytywnie nastawioną, z głową pełną pomysłów, pracowitą, sumienną i zaangażowaną w to czym się zajmujesz, profesjonalistą, ale z dystansem do siebie, to Dołącz do nas.
Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży i zarządzaniu sklepem internetowym B2B umiejętność obsługi panelów zarządzających sklepem internetowym lub umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy w tym zakresie, język angielski w stopniu komunikatywnym w piśmie.
Co nas wyróżnia?
Rodzinna atmosfera, która sprawia, że codzienna praca obok zaspokajania swoich ambicji i chęci rozwoju jest po prostu przyjemna. Zatrudnienie na umowę o pracę gwarantujące stabilizację oraz motywujący system wynagradzania. Profesjonalny i doświadczony zespół, od którego będziesz mógł się wiele nauczyć. I, co szalenie ważne, praca w firmie, która od ponad 37. lat stale się rozwija, wprowadzając nowe produkty i usługi.