Ogłoszenie numer: 1838233, z dnia 2017-11-06
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko
Specialista ds. zamówień publicznych i umów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie,
- przygotowywanie treści ogłoszeń o zamówieniu oraz umieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami na stronie internetowej Zamawiającego oraz nadzorowanie ich opublikowania,
- przekazywanie Wykonawcom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaproszeń do składania ofert,
- pisemne udzielanie wyjaśnień Wykonawcom dotyczących materiałów przetargowych,
- przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
- udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej,
- dokumentowanie postępowań poprzez prowadzenie protokołów postępowania i innych załączników do protokołu, Zawiadamianie Wykonawców o wynikach postępowania, zamieszczanie ogłoszeń o wyniku przetargu na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zarządu oraz zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich,
- prowadzenie spraw związanych z protestami i odwołaniami,
- zwalnianie wadium po zawarciu umowy,
- uczestniczenie w negocjacjach przed zawarciem umów w trybie z wolnej ręki,
- przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów umów w sprawach, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą,
- sprawdzenie poprawności i zgodności zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro zgodnie z regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- przeprowadzanie postępowań w sprawach udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki oraz dokumentowanie postępowań poprzez prowadzenie protokołów postępowania i innych załączników do protokołu,
- przygotowywanie aneksów do umów,
- prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
- opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora,
- przekazywanie zawartych umów do realizacji komórkom organizacyjnym Zarządu,
- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
- archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych,
- zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym.
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 902 z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym stanowisku.
Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze nauk humanistycznych lub społecznych w specjalności ekonomia, prawo lub administracja,
- doświadczenie zawodowe dla wykształcenia wyższego: co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi oraz zawieraniem umów, w szczególności umów o roboty budowlane, w tym co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub administracji samorządowej,
dla wykształcenia średniego: co najmniej 5 lata pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi oraz zawieraniem umów, w szczególności umów o roboty budowlane, w tym co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub administracji samorządowej.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- praktyczna znajomość przepisów prawa cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem umów o roboty budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o Finansach publicznych,
- praktyczna znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu biurowego MS Office,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.