Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Poznań
- obsługa posprzedażowa klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej
- rozpoznawanie potrzeb obecnych klientów i podejmowanie stosownych działań
- prowadzenie spraw dotyczących rachunków, produktów oraz transakcyjności
- pozyskiwanie od klientów dokumentów i informacji na potrzeby realizowanych zadań
- prowadzenie czynności reklamacyjnych
- sporządzanie dokumentów na życzenie klienta (m. in. opinie/zaświadczenia)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów(preferowane bankowość/finanse)
- doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
- odporności na stres
- mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości/finansach
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
- pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.