Specialista ds. Kontaktu z Klientem z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JO-1602-326945_2
Międzynarodowa firma, lider w branży e-commerce, dostawca innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukuje kandydatów, którzy będą odpowiedzialni za:
- Kontakt z klientami za pomocą maila, chatu oraz telefonu (wiadomości i połączenia przychodzące),
- Rozpoznawanie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie rozwiązywania tych problemów,
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
Jeśli:
- Znasz język niemieckim na bardzo dobrym poziomie i język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Dobrze obsługujesz komputer (Internet),
- Jesteś chętny by rozwijać się w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Nie wahaj sie! - Aplikuj!
Oferujemy:
- Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Uczestnictwo w ciekawych projektach z klientami takimi, jak: eBay i Amazon
- Darmowe lekcje języka francuskiego, angielskiego, niemieckiego oraz dla obcokrajowców - polskiego
- Nowoczesne biuro w Centrum Warszawy
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + liczne bonusy)
- Po okresie próbnym bezpłatnie karta multisport oraz prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy