Ogłoszenie numer: 731742, z dnia 2015-07-02
Amec Foster Wheeler (www.amecfw.com) tworzy, dostarcza i zarządza strategicznymi i kompleksowymi aktywami swoich klientów w sektorache energetycznym oraz innych powiązanych, na całym świecie.
Z zannualizowanym przychodem pro-forma 2013 na poziomie £5.5 miliarda i ponad 40,000 pracowników w ponad 50 krajach, firma działa w całym obszarze branży ropy i gazu – od produkcji poprzez rafinację, przetwarzanie i dystrybucję produktów pochodnych. Organizacja aktywnie działa również na rynkach takich jak wydobycie, czysta energia, wytwarzanie energii, farmacja, środowisko i infrastruktura.
Akcje Amec Foster Wheeler są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Londynie a jej amerykańskie akcje depozytowe notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Nowym Jorku. W obu przypadkach spółka występuje pod nazwą skróconą AMFW.
Amec Foster Wheeler zobowiązany jest do stosowania się do zasady równości szans w zatrudnieniu.
Specialist on Costs
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Przygotowywanie kosztorysu, kontrolowanie i zarządzanie wymaganiami projektu PGE EJ1TA w celu zapewnienia właściwej kontroli nad budżetem jak i dostępności wiarygodnych informacji o kosztach na potrzeby procesów decyzyjnych.
Zakres obowiązków:
- Rozwijanie, tworzenie i utrzymywanie planów zarządzania kosztami Upoważnień do Wykonania Usługi jak i całości projektu
- Przygotowanie kosztorysu na potrzeby oszacowania czasu, zużycia materiałów i pracy na rzecz projektu.
- Zarządzanie kosztami i ich kontrola w celu stworzenia i zarządzania systemem rejestracji kosztów w dedykowanym środowisku ERP oraz monitorowanie wykonania budżetow
- Zbieranie, przeglądanie i weryfikowanie danych kosztowych uzyskanych od klientów, partnerów i dostawców
- Prowadzenie procesu zamknięcia miesiąca i zamknięcia roku
- Zapewnienie niezbędnego raportowania kosztów i dokumentacji wspierającej cotygodniowe raporty T&M na rzecz klienta zgodnie z wymogami kontraktu
- Wprowadzanie informacji źródłowych, zarządzanie nimi i prezentowanie na potrzeby planowania i zarządzania zasobami wymaganymi na projekcie
- Monitorowanie postępu wykonania prac z uwzględnieniem prognoz oraz osiągniętych wyników
- Regularna aktualizacja budżetu projektu bądź zgodnie z potrzebami projektu, z zachowaniem kontroli nad zmianami
- Przygotowywanie danych do raportu kosztów na potrzeby cotygodniowych i comiesięcznych raportów nt postępu projektu.
- Identyfikacja ryzyk projektu, wycena i wprowadzanie ich do bazy danych.
- Występowanie w imieniu przedsiębiorcy podczas prezentacji technicznych/kosztowych oraz negocjacji z klientami, partnerami i dostawcami
- Przygotowanie informacji o kosztach jako danych wejściowych do programu planowania projektów takich jak Primavera P6
- Regularne ulepszanie systemu zarządzania kosztami dla projektu
- Zestawianie i analiza danych historycznych
- Wsparcie dla wdrożenia systemu wartości wypracowanej (EVM), w tym sporządzanie raportów (EVM) i analizy odchyleń
Wymagania
- Szczegółowa znajomość technik i metod kosztorysowania
- Praktyczna znajomość procesu kosztorysowania i głębokie zrozumienie wymagań związanych z przygotowaniem kosztorysu projektu oraz podstaw oszacowywania
- Umiejętność posługiwania się dokumentacja techniczna oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Biegła znajomość PMI, APM lub PRINCE2
- Wyższe wykształcenie
- Umiejętność gromadzenie danych z różnych źródeł i tworzenie kosztorysu
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Doświadczenie i biegłość w używaniu takich programów jak Word i Excel
- Doświadczenie w użytkowaniu oprogramowania księgowo-finansowego oraz systemów kontroli kosztów (np. SAP, MDAX, SAGE) i umiejętność pozyskania informacji o kosztach dla celów kontrolnych i zarządczych
- Doświadczenie w pracy na rzecz dużych interdyscyplinarnych projektów
- Zrozumienie harmonogramu prac projektu i ich związku z kosztami projektu
- Zdolności komunikacyjne pozwalające uzyskiwać oraz potwierdzać istotne informacje
- Motywacja wewnętrzna oraz doskonałe umiejętności interpersonalne wymagane w pracy zespołowej
- Znajomość procesów inżynieryjnych, budowlanych, instalcyjno/odbiorczych oraz procesów uzyskiwania pozwoleń
- Umiejetnosc komunikowania się i prezentowania w języku angielskim
Jeśli uważasz, że posiadasz odpowiednią wiedzę i entuzjazm wymagany dla tego stanowiska, chcielibyśmy się o tym dowiedzieć.
Oferujemy
W zamian oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie oraz szeroki zakres świadczeń. Zapewniamy doskonałe możliwości profesjonalnego jak i osobistego rozwoju, czego można spodziewać się od firmy z indeksem FTSE 100.