specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zakres zadań podstawowych: nadzór nad danymi z zakresu gospodarki materiałowej, kosztów robocizny oraz maszyn i urządzeń, w tym bieżąca i okresowa kontrola kwalifikacji kosztów rejestrowanych w poszczególnych działach Spółki, przygotowywanie zestawień, raportów, danych, opracowywanie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kontrola merytoryczna dokumentów rozliczeniowych, ewidencja wniosków o odblokowanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków...
Twój zakres obowiązków: Monitoring sytuacji finansowej przedsiębiorstw oraz ustanawiania zabezpieczeń. Weryfikacja dokumentacji kredytowej Klientów Banku. Odpowiedzialność za jakość przydzielonego portfela kredytowego. Ustalanie kategorii ryzyka oraz określanie poziomu rezerw celowych....
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT). Analiza transakcji Klientów w celu typowania transakcji podejrzanych – obsługa alertów. Aktualizacja tzw. listy sankcyjnej, w tym weryfikacja stron...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
Specialist for Processes in the Financial Department
Specialist for Processes in the Financial Department
Pepco Poland Spółka z o. o.
Poznań
praca stacjonarna
3250 dni temu
PEPCO is an international chain of stores offering clothing for the whole family and houseware – always at attractive prices. We are a dynamically growing organisation, well established in the Polish market and based in the city of Poznań. We operate a totalof over 700 stores and employ over 5000 people throughout Europe. Our PEPCO strategy foresees further intensive development that will result in the opening of more new stores and the need to expand our team.
Specialist for Processes in the Financial Department
Miejsce pracy: Poznań (woj. wielkopolskie)
We are looking for a person with broad financial knowledge to be responsible for improving the effectiveness of business processes in the area of finances atthe local and European level
The person to be employed in the position will be responsible for:
Optimisation of business processes in the financial department in order to improve their effectiveness
Recommendation and implementation of changes in the finance area
Development of business cases for optimisation projects
Representation of the financial department in inter-departmental projects
Development of financial process maps
Implementation and testing of systemic solutions along with changes to business processes
Administration of the ERP financial module in an international structure
We expect:
Master's degree (preferred economic faculty)
advanced financial knowledge
at least 3 years' experience with a financial industry (preference for Big 4)
knowledge of ERP class systems would be advantageous
fluent knowledge of English
knowledge of MS Excel
We offer:
competitive remuneration and a friendly atmosphere
job security and professional development
stimulating work in a dynamically-growing international company
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zakres zadań podstawowych: nadzór nad danymi z zakresu gospodarki materiałowej, kosztów robocizny oraz maszyn i urządzeń, w tym bieżąca i okresowa kontrola kwalifikacji kosztów rejestrowanych w poszczególnych działach Spółki, przygotowywanie zestawień, raportów, danych, opracowywanie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kontrola merytoryczna dokumentów rozliczeniowych, ewidencja wniosków o odblokowanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków...
Twój zakres obowiązków: Monitoring sytuacji finansowej przedsiębiorstw oraz ustanawiania zabezpieczeń. Weryfikacja dokumentacji kredytowej Klientów Banku. Odpowiedzialność za jakość przydzielonego portfela kredytowego. Ustalanie kategorii ryzyka oraz określanie poziomu rezerw celowych....
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT). Analiza transakcji Klientów w celu typowania transakcji podejrzanych – obsługa alertów. Aktualizacja tzw. listy sankcyjnej, w tym weryfikacja stron...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...