Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, usług inżynieryjnych i konsultingu. Od 2007 roku wspieramy i realizujemy projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Specialist Financial Control & Budgeting
Miejsce pracy: Zielona Góra
Lokalizacja: Wrocław hybrydowo (2dni w tyg z biura we Wrocławiu )
Stawka: 700 - 1200 zł netto+VAT/dzień/B2B lub UoP
Start : ASAP lub do 1 miesiąca wypowiedzenia
Angielski: B2+/C1
Poszukiwany:
Ktoś kto wesprze SAP Competency Center w budżetowaniu, trzymaniu budżetu w projektach, sprawach kontraktorskich czy kontakcie z dostawcami/negocjowaniem umów/aneksów.
Zakres obowiązków:
- Przetwarzanie zakupów IT i powiązanych faktur w Ariba i Esker
- Gromadzenie i weryfikacja dokumentów towarzyszących (wyceny prac, wyceny, zamówienia, faktury itp.),
- Śledzenie i analiza kosztów, analiza trendów, raportowanie,
- Wsparcie planowania budżetu dla właścicieli kontraktów IT,
- Współpraca z innymi działami S+N zaangażowanymi w proces (Zakupy, Finanse i Zobowiązania)
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Vendor Management specialisty Budżetowania
- Doskonałe pisemne i werbalne umiejętności komunikacyjne
- Silne umiejętności organizacyjne i analityczne,
- Umiejętność obsługi komputera (ubranie pakietu MS Office), skupienie się na zaawansowanych umiejętnościach MS Excel
- Profesjonalne podejście i terminowość
- Otwartość na międzynarodowe środowisko pracy
- Umiejętność zrozumienia, analizy i interpretacji dokumentów finansowych i danych finansowych
- Świetne umiejętności organizacyjne i samodyscyplina
- Pozytywne nastawienie i duch zespołowy
Dlaczego warto z nami pracować?
Oferujemy:
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia i treningi
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku - naszymi Klientami są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Dogodną lokalizację biur
Dlaczego warto z nami pracować?
Oferujemy:
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia i treningi
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku - naszymi Klientami są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Dogodną lokalizację biur
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci