Najnowsze oferty pracy

  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Koordynator ds. marketingu

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i koordynacja zespołu marketingowego; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Koordynacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Specialist - Channel Marketing Professional Trade

Philips
Warszawa
praca stacjonarna
3124 dni temu
Specialist - Channel Marketing Professional Trade
Lokalizacja: Warsaw
Organizacja: Philips Lighting Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 175775

Your challenge
  • You define and execute the Go-To-Market strategy for specific Channel in cooperation with sales & marketing (product & marcom);
  • You manage channel conflicts in the market;
  • Collaborate in implementing the commercial policy and price positioning in the respective market.
Your responsibilities

Operational
  • Drives channel segmentation;
  • Drives consistent channel strategy and in store/ shopper marketing activities;
  • Supports channel offer optimization;
  • Collaborates with marketing, sales and channel/account management to define and deliver tools and programs that are effective, sustainable, scalable and measurable;
  • Leads partner-related launch efforts for products, services and platforms.
Financial
  • Manages revenues and IGM targets within the assigned Channel;
  • Develops metrics, forecasts, analyzes, and reports monthly on channel marketing spend and return by account. Adjust plans & objectives when appropriate.
Customer
  • Designs Channel activities and programs focused on Channel market needs;
  • Defines operating principles and rules of engagement with customers;
  • Market development and leads creation.
People
  • Drives cross functional collaboration, strategic focus and organization agility;
  • Influences a winning spirit, embedding our culture in the channel sales teams.
Our offer
 
Opportunity to join a brand with 124 years of success so far since 1891, where you can build a career helping us improve 3 billion lives by 2025.
This is a temporary contract (1 year) with the opportunity to extend.
 
We are looking for
  • 3+ years of experience in any combination of technology marketing, channel marketing, or channel sales roles in B2B domain. Ideally, these roles would have been with established organizations with an emphasis on high value technologies;
  • 3+ years in market/customer facing operations involving different go-to-market models;
  • 3+ years in managing design and production of channel-specific marketing support materials with ability to maintain creativity and professionalism in a fast-paced, rapidly changing environment;
  • Demonstrated understanding of business operations, marketing principles and management skills and techniques;
  • Master/Bachelor degree in Business Administrations in marketing/sales or a related discipline.



We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Koordynator ds. marketingu

    KOEXIMPO, spol. s r.o.   Czechy, Czeski Cieszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność i koordynacja zespołu marketingowego; Podnoszenie świadomości marki LOVELEC; Współtworzenie strategii marketingowej marki, planu PR i koordynacja działań PR; Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i jego realizację; Koordynacja...