Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Spanish/Portuguese - Specjalista (Administracja finansowa i collections)
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-26-40544/PC
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, do której globalnych struktur - centrum operacyjnego obsługującego globalnie międzynarodowy koncern w obszarze procesów finansowo-księgowych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista z j. hiszpańskim
(Dział obsługi klienta, międzynarodowych należności) LUB z j. Portugalskim (2 oddzielne wakaty)
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
Specjalista z j. hiszpańskim
(Dział obsługi klienta, międzynarodowych należności) LUB z j. Portugalskim (2 oddzielne wakaty)
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- administracja finansowa oraz obsługa klienta pod kątem reklamacji, czy analiza i monitoring zaległych płatności klientów firmy
- współpraca z różnymi działami zewnętrznymi lub wewnętrznymi firmy
- zapewnienie należytego rejestrowania dokumentacji zgodnie z polityką firmy
- analiza rynkowa określonego portfela klientów
- sporządzanie raportów
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi - rynek EMEA
Requirements:
- bardzo dobra znajomość języka j. hiszpańskiego (min. C1/C2) LUB j/. Portugalskiego
- bardzo dobry poziom języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
- znajomość j. francuskiego będzie dodtakowym atutem
- ok. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w dziale księgowości, finansów, nalezności, reklamacji, faktur)
- wykształcenie finansowe, ksiegowe - mile widziane, ale nie warunek konieczny!
- dobra znajomość programu Excel
- znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
- wysokie umiejętności analityczne, sumienność
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, empatia i zdolności organizacyjne
- proaktywność, doba organizacja czasu pracy (umiejętność pracy pod presją czasu)
Benefits:
- interesujące wyzwania biznesowe w dynamicznych międzynardoowych strukturach w Warszawie,
- praca w językach obcych na co dzień
- stabilizacja zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę
- multikulturowe środowisko pracy
- pakiet dodatkowych benefitów zawierających m.in. :
- prywatny pakiet medyczny,
- karta Benefit/Multisport,
- szkolenia w ramach lokalnych i regionalnych struktur organizacji
- ścieżka kariery
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".