Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Telefoniczny Doradca Klienta B2B

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, ul. Zamieniecka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B. Nawiązywanie i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Obsługa klientów i fakturowanie; Monitorowanie płatności; Obsługa systemu SAP; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Warszawa
Spanish/Portuguese - Specjalista (Administracja finansowa i collections)

Spanish/Portuguese - Specjalista (Administracja finansowa i collections)

Grafton Recruitment
Warszawa
praca stacjonarna
2840 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Spanish/Portuguese - Specjalista (Administracja finansowa i collections)
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-26-40544/PC
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, do której globalnych struktur - centrum operacyjnego obsługującego globalnie międzynarodowy koncern w obszarze procesów finansowo-księgowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista z j. hiszpańskim
(Dział obsługi klienta, międzynarodowych należności) LUB z j. Portugalskim (2 oddzielne wakaty)

Za co będziesz odpowiedzialny/a?
  • administracja finansowa oraz obsługa klienta pod kątem reklamacji, czy analiza i monitoring zaległych płatności klientów firmy
  • współpraca z różnymi działami zewnętrznymi lub wewnętrznymi firmy
  • zapewnienie należytego rejestrowania dokumentacji zgodnie z polityką firmy
  • analiza rynkowa określonego portfela klientów
  • sporządzanie raportów
  • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi - rynek EMEA
Requirements:
  • bardzo dobra znajomość języka j. hiszpańskiego (min. C1/C2) LUB j/. Portugalskiego
  • bardzo dobry poziom języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
  • znajomość j. francuskiego będzie dodtakowym atutem
  • ok. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w dziale księgowości, finansów, nalezności, reklamacji, faktur)
  • wykształcenie finansowe, ksiegowe - mile widziane, ale nie warunek konieczny!
  • dobra znajomość programu Excel
  • znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
  • wysokie umiejętności analityczne, sumienność
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, empatia i zdolności organizacyjne
  • proaktywność, doba organizacja czasu pracy (umiejętność pracy pod presją czasu)
Benefits:
  • interesujące wyzwania biznesowe w dynamicznych międzynardoowych strukturach w Warszawie,
  • praca w językach obcych na co dzień
  • stabilizacja zatrudnienia - w oparciu o umowę o pracę
  • multikulturowe środowisko pracy
  • pakiet dodatkowych benefitów zawierających m.in. :
  • prywatny pakiet medyczny,
  • karta Benefit/Multisport,
  • szkolenia w ramach lokalnych i regionalnych struktur organizacji
  • ścieżka kariery
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
  • Pracownik wsparcia klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna obsługa klientów znanej linii lotniczej. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Telefoniczny Doradca Klienta B2B

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, ul. Zamieniecka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B. Nawiązywanie i utrzymywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Obsługa klientów i fakturowanie; Monitorowanie płatności; Obsługa systemu SAP; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.