- Expertise in service architecture in the IT domain.
- API and Cloud Native oriented design and implementation.
- Practice of agile development methods and devops.
- Software culture.
- Knowledge of the business telephony and VoIP ecosystem would be a plus but not mandatory.
- Fluency in English is required to be able to interact with the OBS ecosystem.
- Autonomy, decision making.
- Spirit of initiative, creativity and dynamism.
- Taste for teamwork.
- Sensitivity to customer needs, sense of the result.
- Your mission as Solution Manager will be to drive all development and technical support actions for the Business Talk Digital product.
- Within the overall project organized in agile mode, with a fully CI / CD chain, you will act as Delegate Product Owner in front of the development and integration teams.
- As a Solution Manager, you will validate the implementation choices by also involving the operational and IT teams very early in the project.
- Activities:
- - Definition of the functional architecture of the BTD service in close relation with the Product Owner to meet the business need, in conjunction with the technical and IT urbanism teams of OBS IT.
- - Production and maintenance of the functional specifications for developers: BTD heart of the solution and digital tools for operations, business specifications and APIs meeting the needs of process teams and customers.
- - Definition of end-to-end tests.
- - Level 3 technical support to operational teams (OBS / CSO).
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- corporate products and services at discounted prices
- mobile phone available for private use
- retirement pension plan
- preferential loans
- no dress code
- extra social benefits
- holiday funds
- sharing the costs of holidays for kids
- employee referral program
- charity initiatives
- company car
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.