Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym, sektorowi publicznemu i firmom telekomunikacyjnym. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 17 spółek w 11 krajach. W Polsce istniejemy od 2006 roku i zatrudniamy ponad 500 pracowników. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i wyzwania
Obecnie w związku z rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Głównym celem osoby pracującej na tym stanowisku będzie prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz utrzymaniowych (serwisowych) dla rozwiązań oferowanych przez Grupę na polskim rynku.
- kontakt z dostawcami sprzętu, oprogramowania i usług,
- opracowywanie, weryfikowanie i uaktualnianie procesów operacyjnych; monitorowanie przebiegu procesów,
- pod względem zgodności z procedurami,
- stałe monitorowanie jakości dostarczanych usług,
- identyfikowanie i wyznaczanie kluczowych priorytetów i konsekwentne dążenie do realizacji założonych celów biznesowych,
- współpraca z Klientem w celu określenia i zapewnienia realizacji wymagań,
- wsparcie pionu sprzedaży w utrzymywaniu dobrych relacji z Klientami,
- ustalanie celów projektów, priorytetów, terminów, wymagań; precyzyjne delegowanie zadań,
- raportowanie do CEO.
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym usługami wdrożeniowymi i utrzymaniowymi sprzętu i oprogramowania,
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem i rachunkiem wyników,
- doświadczenie w określaniu wymagań biznesowych, analizie funkcjonalności oraz definiowaniu wymagań funkcjonalnych,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- doświadczenie w pracy ukierunkowanej na Klienta, silna orientacja biznesowa,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i analityczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i talentami,
- umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność i elastyczność,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- dyplom ukończenia studiów wyższych.
- doświadczenie w obszarze FSM i zarządzania procesami,
- doświadczenie w projektowaniu rozwiązań biznesowych,
- praktyczna znajomość zagadnień z obszaru EFT (switching, autoryzacja, rozliczenia, zarządzanie bankomatami, zarządzania terminalami POS, wydawnictwo kart),
- praktyczna znajomość technologii szyfrowania,
- praktyczna znajomość SQL,
- doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem i negocjacjach.
- przyjazne środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwości rozwoju.