Wyłapywanie najciekawszych kreacji w social mediach, czerpanie z nich i tworzenie równie dobrych, albo lepszych to Twoje hobby? Potrafisz doskonale posługiwać się językiem polskim i angielskim, a do tego płynnie dostosować go do potrzeb różnej komunikacji w różnych kanałach? Facebook, Instagram, Youtube czy Linked In nie mają przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, to czytaj dalej!
Szukamy osoby, dla której tworzenie zaczepnych, interesujących treści to codzienność, a umiejętność reagowania na to, co dzieje się dookoła, wyciąganie wniosków, kreowanie pomysłów i przelewanie ich na klawiaturę jest proste jak jazda na rowerze.
Jeśli dodatkowo potrafisz wyczuć, czego klient od Ciebie oczekuje i potrafisz się doskonale komunikować, a w swoich wcześniejszych doświadczeniach pracowałaś/łeś przy kampaniach realizowanych dla aplikacji mobilnych, to być może my szukamy Ciebie, a Ty nas!
Dlaczego my? Bo warto!
Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale też doświadczenie zakupowe było dla każdej osoby wyjątkowym doświadczeniem. Jesteśmy firmą technologiczną - na każdym etapie produkcji i procesu zakupowego wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania i nie boimy się szukać nowych dróg oraz wytyczać trendów.
Pracujemy w atmosferze pełnej kooperacji, inspirując się wzajemnie i wykorzystując nowatorskie metody zarządzania procesami.
Zaintrygowaliśmy Cię? A zatem do dzieła - prześlij nam dokumenty rekrutacyjne (cv, portfolio), załącz linki do profili, z którymi pracowałaś/łeś i spotkajmy się, aby porozmawiać o tym, jakie wartości możemy sobie zaoferować.
- wspieranie działu w komunikacji Social Media i kampaniach realizowanych dla aplikacji ColorlandGO
- bieżące prowadzenie i aktualizacja kanałów social media na rynku polskim i za granicą
- przekładanie kreatywnych idei i strategii na komunikację w social media
- prowadzenie monitoringu social-media i tworzenie raportów
- moderacja Social Media pod kątem uwag zgłaszanych przez Userów
- odpowiadanie na komentarze pod postami, filmami, odpowiadanie na messengerze
- budowanie wizerunku marek poprzez dialog
- realizacja projektów i w założonym czasie
- współpraca z działem kreacji i zespołem social media ads
- doświadczenie w pracy z aplikacjami mobilnymi
- doskonała znajomość narzędzi typu: platformy Influencerskie, Brand24, SentiOne, lub Sotrender i kanałów social media (m.in. FB, IG, YT)
- aktualna wiedza na temat zmieniającej się rzeczywistości social media
- umiejętność tworzenia zróżnicowanych, interesujących materiałów social mediowych
- doświadczenie we współpracy z działem kreacji oraz social ads
- dobra organizacja pracy własnej
- doświadczenie w moderacji kanałów społecznościowych (angażowanie/inicjowanie dialogu/wrażliwość w ocenie ryzyka konwersacji)
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 w mowie i piśmie
- pracę pełną wyzwań z ludźmi którzy lubią to co robią
- udział w realizacji nowatorskich projektów
- realny wpływ na rozwój poszczególnych marek
- gwarancję rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- dużą samodzielność w realizacji celów
- partnerską relacja ze współpracownikami
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów