Global Head of Social Media
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?:
- Tworzeniem i wdrażaniem strategii nakierowanej na wzrost zasięgów komunikacji organicznej w Social Mediach,
- Obserwowaniem i analizowaniem trendów rynkowych (kanały i sposoby komunikacji),
- Przygotowaniem i realizacją komunikacji w Social Mediach zgodnie ze strategią komunikacji marki,
- Analizą w Social Mediach w skali makro i mikro (w tym wsparciem rekomendacji wykorzystania poszczególnych kanałów social mediach),
- Wsparciem w pozyskiwaniu Klientów - przygotowywaniem warunków, analiz, propozycji zaangażowania marek,
- Samodzielnym zarządzaniem zespołem Social Media Organic,
- Bezpośrednim kontaktem z mediami i innymi działami organizacji w zakresie bieżącej współpracy.
Czego od Ciebie oczekujemy?:
- Min. dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości mediów społecznościowych,
- Umiejętności myślenia strategicznego,
- Podążania za najnowszymi trendami i technologiami w Social Mediach,
- Znajomości SEO, SEM, Google Analytics,
- Umiejętności zarządzania i rozwijania Zespołu,
- Umiejętności analizowania danych i wyciągania z nich wniosków,
- Łatwości w nawiązywaniu relacji i umiejętności komunikacyjnych,
- Dobrej i praktycznej znajomości j. angielskiego.
Co dla Ciebie mamy?:
- Pracę z doświadczonym zespołem osób, którzy tworzą i rozwijają rynek e-commerce w Polsce,
- Pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży (zapraszamy na stronę firma.eobuwie.pl),
- Możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u.