W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy jednej osoby. Jeżeli interesujesz się operowaniem danymi, kochasz Excella i tabele przestawne, umiesz złożyć apetyczną prezentację w ppt, masz w sobie pasję i zdolności Sherlocka Holmesa, które pomagają Ci odnajdywać głębokie, socialowe insighty wśród różnych grup docelowych, potrafisz podsumować działania reklamowe i wyciągać z nich wartościowe wnioski – szukamy właśnie Ciebie.
Social Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- doświadczenie i umiejętności sprzedaży usług reklamowych online
- doskonała znajomość polskiego i zagranicznego rynku monitoringu i analizy infosfery – przewag konkurencyjnych i słabości, metod pomiaru, etc.
- doskonała znajomość Facebook Insights, YouTube Insight, Google Analytics
- doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii internetowych oraz skutecznym osiąganiu założonych KPI
- doskonała znajomość pakietu MS Office
Zakres odpowiedzialności:
- tworzenie dedykowanych mediaplanów oraz strategii reklamy w social media
- bieżący kontakt z aktualnymi i pozyskiwanie nowych klientów
- research, analiza konkurencji, pozyskiwanie insightów socialowych
- wyznaczanie KPI, optymalizacja kampanii oraz raportowanie wyników kampanii w trakcie i po ich zakończeniu
- odpowiedzialność za cele sprzedażowe firmy w zakresie social
- Mile widziana umiejętność tworzenia prezentacji w PP oraz grafiki
- Pozyskiwanie leadów
- Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych