- Technical University level education – Engineering/Master Degree.
- Knowledge of selected technical areas ‘Telecommunication Networks’, 'Intelligent Networks', 'Online Charging System (voice/data)' and ‘Business Support Systems’, 'Policy Control'.
- Knowledge of trends, solutions and tools for communications infrastructure, i.e. virtualization, containerization, etc.
- Being open for technical trainings and knowledge sharing, deliver high-quality work while working in office or at home
- Being open for diversity in professional work.
- At least two years of experience in project team work.
- Your main tasks are to provide technical analyses and build technical expertise that is shared with the Orange Affiliates. Skill Centre role is the overview of Online Charging technology for Orange.
- You will work with telecom engineers who are responsible for mobile voice and data prepaid offers.
- You will join the team responsible for service platforms for mobile networks, delivering voice and data Online Charging and voice services. The team delivers strategy and solutions for technical teams in all Orange countries.
- Contribute to technical recommendations produced jointly by team Skill Centre Online Charging, especially on migration from legacy telecom systems to modern communications solutions.
- Support Orange Affiliates worldwide in the implementation of solutions from technical domain.
- Provide support for pilot projects or Proof of Concept (POCs) in the implementation of recommended solutions.
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- corporate products and services at discounted prices
- mobile phone available for private use
- retirement pension plan
- preferential loans
- no dress code
- extra social benefits
- holiday funds
- sharing the costs of holidays for kids
- employee referral program
- charity initiatives
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.