TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla międzynarodowej firmy o zagranicznym kapitale, posiadające sieć sklepów fizycznych oraz online oferujących ekskluzywną bieliznę. Firmy, która we wszystkich swoich placówkach wprowadziła wielokanałowość sprzedaży, zwaną "Omnichannel Commerce', nowatorską technologię łączącą wszystkie kanały sprzedaży, które przenikają się jako jedna przestrzeń i umożliwiają profesjonalną obsługę Klienta wychodząc naprzeciw jego potrzebom. Dzięki temu pracownicy firmy na Polskim rynku, obsługujący dział IT mają możliwość zdobyć doświadczenie w interesujących technologiach wykorzystywanych przez firmę jak na przykład Sharepoint czy Microsoft Dynamics AX. Ponadto firma stawia na osoby ambitne i chętne do rozwoju, aby mogli wykorzystać te cechy i umożliwić pracownikom dalszy rozwój. Strategia biznesowa naszego Klienta zakłada na najbliższe 5 lat znaczący rozwój firmy poprzez otworzenie kolejnych 400 salonów i wejścia ze swymi produktami na całkowicie nowe rynki. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Sitecore Manager m/f
MIASTO Łódż
Nr ref.: 31040#18100001
Zakres obowiązków:
- Zidentyfikowanie potrzeb oraz możliwości marketingowych z wykorzystaniem Sitecore
- Planowanie strategii marketingowej z wykorzystaniem Sitecore wraz z jej wdrożeniem
Wymagania:
- Doświadczenie w marketingu z wykorzystaniem Sitecore
- Doświadczenie w opracowywaniu działań w ramach strategii marketingowej
- Opracowywanie i wdrażanie contentu marketingowego
- Bardzo dobra znajomość Sitecore poparta odpowiednim doświadczeniem
- Doświadczenie w pracy w środowisku omnichannel i tworzeniu rozwiązań omnichannel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 z płynną komunikacją
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B z płatnym urlopem lub umowę o pracę
- Możliwość wyboru ilości potrzebnych monitorów do pracy (w standardzie 2 panoramiczne)
- Bardzo duże biurka z funkcją elektrycznego podnoszenia
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Parking pod biurem
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
- Kuchnia wyposażona w ekspres do kawy, automat z wodą oraz słodkościami
- Dodatkowe benefity:
- Prywatna opieka medyczna (Medicover)
- Karta Multisport
- Rabaty pracownicze na produkty firmy
- Imprezy firmowe
- Szybki proces rekrutacyjny: 2 etapy