Ogłoszenie numer: 289937, z dnia 2013-07-19
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu , samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie oraz w Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do Wydziałów Obsługi Pasażerskiej (WOPA) poszukujemy osób na stanowisko:
Shift Leader (WOPA)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: WAW/BH2/06/MO/13
Opis stanowiska
- Zapewnienie płynności obsługi naziemnej w podległym obszarze operacyjnym w okresie krótko i długoterminowym w zgodzie z obowiązującymi przepisami i standardami. Sprawdzanie i korygowanie wszelkich niezgodności
- Współpraca ze wszystkimi służbami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie obsługi naziemnej samolotu w okresie krótko i długoterminowym oraz wsparcie merytoryczne dla wszystkich służb
- Planowanie i nadzór zasobów personelu, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do terminowego wykonywania operacji obsługowych samolotów oraz bezpośrednia odpowiedzialność za pracowników na danej zmianie w aspekcie bezpieczeństwa, jakości i dyscypliny pracy oraz posiadanych uprawnień
- Przygotowywanie, kontrola, nadzór i aktualizacja harmonogramów czasu pracy/grafików w zgodzie z wewnętrznymi procedurami i kodeksem pracy. W sytuacjach kryzysowych wyznaczanie personelu do pracy w godzinach nadliczbowych oraz wydawanie niestandardowych poleceń służbowych
- Ocena pracy podległych pracowników oraz motywowanie do większej efektywności pracy.
- Wdrażanie nowych pracowników na stanowiska pracy
- Sporządzanie raportów z wypadków i/lub incydentów związanych z bieżącą działalnością handlingową, przygotowywanie zestawień i statystyk na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień i przepisów obowiązujących na danych stanowiskach pracy w zakresie BHP, PPOŻ, ochrony mienia itp., zgodnie z prawem i przepisami Spółki
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY
- Prawo jazdy kategorii B WARUNEK KONIECZNY
- Wysoka dyspozycyjność (praca również w nocy, w niedziele i w Święta) WARUNEK KONIECZNY
- Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 1 rok
- Odpowiedzialność, umiejętność pracy pod silną presją czasu i stresu oraz wyznaczania priorytetów
- Zdolności organizacyjne oraz umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych i kryzysowych
- Dobra znajomość zasad komunikowania się oraz zasad przygotowywania wypowiedzi pisemnych jak i ustnych
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (branżowe)
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku przy obsłudze naziemnej lub obsłudze pasażerskiej
Oferujemy
- Rozwój zawodowy i niezbędne szkolenia
- Reprezentowanie firmy
- Współpracę z zespołem kompetentnych i wykwalifikowanych współpracowników
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy na lotnisku
- Umowę o pracę na pełny etat
- Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Wynagrodzenie według taryfikatora