Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Sharepoint Administrator
Zadania:
- Administracja serwerami MS Sharepoint 2007/2010
- Rozwiązywanie zgłoszeń problemów technicznych na poziomie drugiej i trzeciej linii
- Współpraca z dostawcami aby zapewnić zmianę sprzętu
- Praca z systemem ticketowym (tworzenie, implementacja oraz zmiany ticketów)
- Wykształcenie wyższe w obszarze nauk komputerowych
- Doświadczenie i wiedza z obszaru administracji: MS Sharepoint 2007/2010, Active Directory, MIIS
- Wiedza oraz rozumienie różnorodnych zagadnień związanych z infrastrukturą IT: zarządzania serwerami Windows (administracja, powershell, Active Directory - oraz ich połączenia z platformą Sharepoint)
- Wiedza z obszaru sieci (IP, DNS)
- Certyfikat Sharepoint 2010 lub 2013 - mile widziany
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do relokacji do Bydgoszczy
- Dla osób z minimum 3 letnim doświadczeniem możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia do projektu
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość uczestniczenia w certyfikowanych szkoleniach zewnętrznych
- Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Możliwość uzyskania pomocy w relokacji (dodatek relokacyjny)
- Możliwość uczestniczenia w bezpłatnych lekcjach językowych
- Refundacja kosztów dojazdów do firmy