Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Administracja i rozwój systemów wysokiej dostępności oraz elementów infrastruktury IT z kilku obszarów: serwery Windows, Linux, VMware, sieci LAN, WAN oraz Security w oparciu o rozwiązania wiodących producentów. Proaktywny monitoring w/w obszarów oraz...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii wsparcia...
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialny za rozwijanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych w sektorze B2B. Celem stanowiska jest sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych typu Voice i teleinformatycznych ICT, które umożliwią naszym klientom osiąganie ich celów...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
W całej Polsce poszukujemy, firm lub osób prowadzących własną działalność gospodarczą.
Serwisant Sprzętu IT - Podwykonawca
Miejsce pracy: woj.
mazowieckie
Miejsce pracy: usługa serwisowa jest wykonywana w siedzibie Klienta
Oferta jest skierowana dla firm chcących współpracować z wiarygodnym partnerem biznesowym w oparciu o długoterminowy kontrakt Firma- Firma lub poszukujących dodatkowych zleceń.
Do zadań wybranego podmiotu będzie należało między innymi:
techniczna analiza awarii;
prowadzenie napraw, konserwacji i usług instalacyjnych;
realizację usług w zleconych rygorach terminowości;
dokumentowanie wykonanych prac.
Oczekujemy:
gotowości współpracy na zasadzie firma-firma;
posiadania własnego środka transportu;
dyspozycyjności;
samodzielnej organizacji pracy.
Mile widziane:
doświadczenie w diagnostyce i naprawie urządzeń komputerowych;
doświadczenie w instalacji i wdrożeniu systemów IT;
wiedza w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń pomiarowych;
teoretyczna i praktyczna znajomość funkcjonowania terminali płatniczych POS;
doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń fiskalnych;
praktyczna znajomość budowy sieci LAN.
Oferujemy:
długofalowa umowę współpracy B2B, w oparciu o elastyczne warunki współpracy;
jasny i terminowy system rozliczeń;
z góry ustaloną pulę urządzań w opiece i obszar terytorialny świadczenia usług serwisowych;
Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Administracja i rozwój systemów wysokiej dostępności oraz elementów infrastruktury IT z kilku obszarów: serwery Windows, Linux, VMware, sieci LAN, WAN oraz Security w oparciu o rozwiązania wiodących producentów. Proaktywny monitoring w/w obszarów oraz...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii wsparcia...
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialny za rozwijanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych w sektorze B2B. Celem stanowiska jest sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych typu Voice i teleinformatycznych ICT, które umożliwią naszym klientom osiąganie ich celów...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...