Ogłoszenie numer: 1668676, z dnia 2017-06-13
Maqsimum to firma o prawie 25-letniej tradycji, specjalizująca się w rozwiązaniach IT skupionych przede wszystkim wokół platformy Apple (Mac OS X, iOS). Zajmujemy się sprzedażą, serwisem, szkoleniami i wdrożeniami rozwiązań dla biznesu, edukacji i użytkowników indywidualnych.
Zatrudnimy osobę na stanowisku:
Serwisant / Konsultant wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Praca na stanowisku serwisanta i konsultanta wsparcia technicznego.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- bieżąca obsługa klientów serwisu,
- serwisowanie sprzętu i oprogramowania Apple,
- szkolenia Klientów w zakresie obsługi produktów.
Wymagania
- orientacja w systemach macOS X i iOS
- mile widziane doświadczenie w serwisowaniu sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
- umiejętność konfiguracji, wykrywania i usuwania usterek programowych i sprzętowych
- rzeczywista umiejętność pracy w zespole
- sumienność, kreatywność i samodyscyplina
- faktyczna umiejętność organizowania sobie pracy
- znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie)
- umiejętność komunikacji w języku angielskim (kontakt z anglojęzycznymi konsultantami technicznymi)
Oferujemy
- stabilną pracę w Autoryzowanym Serwisie Apple w środowisku najnowocześniejszych technologii informatycznych
- doskonalenie wiedzy poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach produktowych
- możliwość zdobycia certyfikatów serwisowych Apple
- pracę w kilkuosobowym, zgranym zespole i w dobrej atmosferze
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników - liczy się skuteczność i jakość pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.