Jesteśmy holenderską firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 12 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.
Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie, w Czeladzi, w Lublinie i w Łomiankach koło Warszawy.
Od 2018 roku rozwijamy nowy sektor wynajmu DIY w sieciach sklepów będącymi partnerami biznesowymi Boels Rental DIY. W związku rozwojem nowego sektora Boels Rental DIY w Polsce, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
(praca mobilna)
Zasięg pracy: głównie województwo mazowieckie, sporadycznie łódzkie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Oferta pracy jest skierowana do kandydatów nastawionych na długofalową współpracę, ceniących sobie pracę samodzielną, niezależną, dynamiczną i dobry kontakt z klientem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie punktem kontaktowym dla personelu sklepów z pytaniami i problemami. Będzie także odpowiedzialna za drobne konserwacje, serwis i naprawę elektronarzędzi oraz maszyn ogrodniczych w sieci sklepów (np.: wymiana linki, oleju, łożyska, kabla elektrycznego, wymiana filtrów, szczotek). Na początku praca w województwie mazowieckim (głównie okolice Warszawy) i w łódzkim. Charakter pracy jest mobilny, zatem „biurem” i miejscem pracy takiej osoby będzie przede wszystkim samochód z przygotowanym zapleczem do wykonywania niezbędnych konserwacji i napraw.
- Konserwacja, serwis i naprawa elektronarzędzi oraz maszyn ogrodniczych w sieci sklepów DIY, będących partnerami biznesowymi Boels Rental DIY,
- Bycie punktem kontaktowym. Udzielanie wsparcia, wskazówek i odpowiedzi na pojawiające się pytania ze strony pracowników sklepów,
- Szkolenie pracowników sklepów z zakresu obsługi elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych, udzielanie wsparcia technicznego, administracyjnego i handlowego pracownikom sklepów,
- Sprawdzanie umów najmu i monitorowanie okresów wynajmu,
- Zamawianie części, dbałość o dostępność elektronarzędzi i maszyn ogrodniczych,
- Samodzielne i efektywne planowanie tras,
- Raportowanie w systemach komputerowych,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Prawo jazdy kat. B-warunek konieczny,
- Umiejętność diagnozy usterek, wykonywania serwisu i napraw elektronarzędzi oraz maszyn ogrodniczych (np.: wymiana linki, oleju, łożyska, kabla elektrycznego, wymiana filtrów, szczotek),
- Komunikatywność, wysoka umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
- Obsługa komputera (MS Office) na poziomie pozwalającym na samodzielną pracę,
- Odporność na zmienne warunki atmosferyczne,
- Gotowość do pracy mobilnej w wyznaczonym regionie. Otwartość na rozwój podległego regionu,
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Niezależne i dynamiczne środowisko pracy,
- Ruchome godziny pracy od poniedziałku do piątku,
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy z zapleczem do wykonywania konserwacji i napraw,
- Opiekę medyczną w Lux Med,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 550 zł,
- Upominki z okazji urodzin Pracownika oraz narodzin dziecka,
- Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy,
- Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 1000 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,
- Imprezę Świąteczną dla wszystkich oddziałów.
- Umowa o pracę na pełny etat,
- Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.