Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Specjalista / Młodszy specjalista wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich, rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych, projektowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Banku, monitorowanie i ocena stanu systemów informatycznych i...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Inżynier Sprzedaży (Senior IT Account Manager)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Kierownik Projektów Zakupowych

    Xella Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. IT Mazowieckie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
832 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. mazowieckie


Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
Requirements
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Specjalista / Młodszy specjalista wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich, rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych, projektowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Banku, monitorowanie i ocena stanu systemów informatycznych i...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Inżynier Sprzedaży (Senior IT Account Manager)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Kierownik Projektów Zakupowych

    Xella Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...