Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. infrastruktury IT

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie użytkownika końcowego – wsparcie z drukarkami , urządzeniami peryferyjnymi oraz z stacjami roboczymi wraz z oprogramowaniem stacji roboczej; Przygotowanie stacji roboczej dla nowych użytkowników; Nadzór nad przeglądami drukarek; Nadzór nad systemem...
  • Kierownik Projektów Zakupowych

    Xella Polska Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
  • Administrator sieci

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie użytkownika końcowego – wsparcie z drukarkami , urządzeniami peryferyjnymi oraz z stacjami roboczymi wraz z oprogramowaniem stacji roboczej; Przygotowanie stacji roboczej dla nowych użytkowników; Nadzór nad przeglądami drukarek; Nadzór nad systemem...
  • Project / Product Manager

    Polcode Sp. z o.o   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
  • Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji \ Junior IT Recruiter

    Glorium Technologies   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    We are looking for a Junior IT Recruiter. Responsibilities: Utilize various sourcing techniques, including online job boards, social media platforms, professional networks, and referrals, to identify and attract qualified candidates. Proactively source passive candidates through innovative methods...
  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Starszy Administrator Systemów ERP

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne zadania: Zarządzanie systemem IT zgodnie ze standardem ITIL, głównie systemem ERP. Wsparcie dla użytkowników systemu TETA EDU. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem. Tworzenie i analiza raportów SQL. Testowanie systemów IT. Projektowanie i wdrażanie...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. IT Lubuskie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubuskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
832 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. lubuskie


Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
Requirements
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. infrastruktury IT

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie użytkownika końcowego – wsparcie z drukarkami , urządzeniami peryferyjnymi oraz z stacjami roboczymi wraz z oprogramowaniem stacji roboczej; Przygotowanie stacji roboczej dla nowych użytkowników; Nadzór nad przeglądami drukarek; Nadzór nad systemem...
  • Kierownik Projektów Zakupowych

    Xella Polska Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca zdalna / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
  • Administrator sieci

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie użytkownika końcowego – wsparcie z drukarkami , urządzeniami peryferyjnymi oraz z stacjami roboczymi wraz z oprogramowaniem stacji roboczej; Przygotowanie stacji roboczej dla nowych użytkowników; Nadzór nad przeglądami drukarek; Nadzór nad systemem...
  • Project / Product Manager

    Polcode Sp. z o.o   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
  • Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji \ Junior IT Recruiter

    Glorium Technologies   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    We are looking for a Junior IT Recruiter. Responsibilities: Utilize various sourcing techniques, including online job boards, social media platforms, professional networks, and referrals, to identify and attract qualified candidates. Proactively source passive candidates through innovative methods...
  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Starszy Administrator Systemów ERP

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne zadania: Zarządzanie systemem IT zgodnie ze standardem ITIL, głównie systemem ERP. Wsparcie dla użytkowników systemu TETA EDU. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem. Tworzenie i analiza raportów SQL. Testowanie systemów IT. Projektowanie i wdrażanie...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...